Školní družina Sedmikráska
Školní družina Sedmikráska
I. oddělení: pí. vychovatelka Hana Kunčarová, přízemí budovy I. stupně
II. oddělení: pí. vychovatelka Leona Kociánová, DiS., 2. podlaží budovy I. stupně
III. oddělení: vedoucí vychovatelka Lucie Černá, 1. podlaží budovy I. stupně
IV. oddělení: pí. vychovatelka Lenka Hudečková, DiS.
Kontakty na vychovatelky naleznete zde
Cílem zájmového vzdělávání účastníků (žáků) ve školní družině ZŠ U Sýpek je:
– naučit žáky správnému chování k ostatním žákům, pedagogům a dospělým osobám,
– naučit žáka správným zásadám společenského chování,
– probouzet v žákovi kladný vztah ke škole a ke vzdělání, odpočinku a relaxaci,
– výraznou motivací nabízet zájmové činnosti a rozvíjet praktické dovednosti žáků,
– naučit žáky dodržovat pravidla bezpečnosti a ochrany zdraví,
– vést k pochopení a uplatňování demokratických zásad, každý má svá práva, ale i povinnosti,
– vést žáka aktivně ke vztahu k vlastnímu zdraví, zdravému prostředí ve společnosti a přírodě.
Organizace činnosti
Provoz ranní i odpolední školní družiny bude zahájen 2. 9. 2024. Paní vychovatelka si žáky vyzvedne po ukončení školního programu.
Provoz školní družiny
Ranní provoz: 6:30 – 7:40 hod.
Žáci přichází sami nejpozději do 7.25 hodin a zvoní na zvonek u pí. vychovatelky, která má ranní provoz.
Odpolední provoz: 11:40 – 16:30 hod.
Vychovatelky přebírají žáky od učitelů po ukončení vyučování. Žáky s delším vyučováním vodí učitelé po obědě do ŠD. Vyzvedávání žáků je možné do 13:30 a poté nejdříve od 14:45 do 16:25 hodin.
Dojíždějící žáky pouštíme v 13:00 a 14:40 hodin z oddělení ŠD, autobus jezdí od zastávky u školy v 13:16 hod a 14:58 hod.
Oddělení se naplňují nejvýše do počtu 30 žáků.
Akce školní družiny jsou zasílány do e-mailových schránek zákonných zástupců ve školním informačním systému – Edookit.
Pokud žáci navštěvují kroužky pořádané školou v odpoledních hodinách, odchází a vrací se zpět do školní družiny. Po dobu trvání kroužků přebírá za žáka odpovědnost vedoucí kroužků.
Odchod ze ŠD
Zákonný zástupce či pověřená osoba u vchodu školy přiloží čip k terminálu, který je umístěn pod zvonky. Krátký akustický signál potvrdí správné načtení čipu a zároveň zobrazí jméno žáka. Terminál po načtení čipu předá požadavek do příslušného oddělení ŠD. V případě, že si pověřená osoba chce zkontrolovat, zda dítě bylo propuštěno, po pár minutách přiloží čip znovu k terminálu. Zákonný zástupce či pověřená osoba přebírají plnou odpovědnost za žáka po jeho průchodu vnitřními vchodovými dveřmi.
Při vyzvedávání žáka ze ŠD není vstup do budovy školy z bezpečnostních důvodů dovolen zákonným zástupcům ani jiným osobám. Vstup povolen pouze se svolením pedagogického pracovníka.
Rozsah denního provozu ŠD a rozvrh činnosti schvaluje ředitelka školy na návrh vedoucí vychovatelky školní družiny.
Pokud žák navštíví akci v rámci ŠD, je nutné ho vyzvednout v uvedený čas.
Pokud bude změna odchodu žáka z ŠD, zákonný zástupce den předem písemně oznámí do deníčku nebo e-mailem vychovatelce školní družiny změnu odchodu; ve výjimečných případech jako např. opomenutí je vhodné poslat mobilní textovou zprávu vychovatelce na služební mobil.
Zákonní zástupci žáka, nebo jimi pověřená osoba, jsou povinni vyzvednout žáka nejpozději do konce provozní doby školní družiny. V případě, že tak neučiní, postupuje vychovatelka takto:
– opakovaně telefonuje zákonným zástupcům žáka
– informuje ředitelku školy
Způsoby úhrady za pobyt ve školní družině
Trvalým příkazem na účet č. 000027-1499520287, kód banky 0100
– za 1. pololetí částku 1500,- Kč do 30. 9. 2024
– za školní rok částku 3000,- Kč do 30. 9. 2024
– za 2. pololetí částku 1500,- Kč do 31. 1. 2025
Pokud není možnost platby na účet, prosíme zaplatit přímo u paní hospodářky školy.
Platbu je možno provést až po obdržení variabilního symbolu, který je žákům přidělen v září a bude zadán ve školním informačním systému – Edookit.